Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

++Search This Blog++

Saturday, July 9

Coklat Buatan Tangan #1 Di Malaysia

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca.

Pada 4 Jun 2011, terlahirlah 1 jenama coklat Malaysia yang boleh dikatakan bertaraf antarabangsa kerana keunikkannya yang tersendiri. Keunikkannya dapat dinilai dari segi rasa, rupa dan kualiti coklat tersebut.

Terdiri dari 8 jenis coklat utama yang mempunyai kelemakkan, kemanisan dan kerangupan maksima coklat yang mana ianya tidak boleh didapati dari mana-mana coklat buatan tangan di Malaysia.

Coklat buatan tangan jenama Guru Coklat juga menggabungkan sapuan coklat jenama terkenal antarabangsa, Nutella bersama coklat buatannya yang mana ianya membuatkan coklat tersebut mencapai rasa nikmat yang maksima kepada penggemar-penggemar coklat di seluruh dunia.

Mempunyai bungkusan kotak yang cantik dan tampak eksklusif yang mana ianya boleh terus dijadikan hadiah untuk yang istimewa atau boleh juga dijadikan hantaran perkahwinan dengan membuat sedikit penambahan hiasan kotak coklat tersebut.

Terdiri dari 4 pakej utama yang mana harga bagi setiap pakej tersebut sangat berpatutan dengan kualiti dan rasa coklat yang diberikan.

Coklat ini boleh didapati di sini. Dapatkan segera sebelum kehabisan stok. :)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...