Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

++Search This Blog++

Wednesday, June 22

kenangan lama muncul di ingatan.

bertemu lagi :)
hermmm..malam nie, tah kenapa..tibe2 hati aku rasa sayu jer...sedey pon ade jer..huhuhu
tibe2 cm tringat kisah2 lame jer...memori 2 yg dulu pernah aku lalui...
tapi aku rasakan sumenye sudah berlalu n aku akan kehilangan memori tu..
aku xtaw kenapakah aku wat begini...adakah sume keputusan yg telah aku lakukan sumenye betul??
adakah ape yg aku pikir betul adalah memang betul???tolong la 
ya allah..

aku betul2 rase cm bersalah sgt..xtaw ape yg da aku buat ;(
aku sikit pon xberniat untuk lukakan hati sesape...
tp....
aku xde pilihan...aku mesti decide sume nye 
sebelum ianya betul2 terlambat..
aku taw..sume da terlambat..tp sebelum ianya betul terlambat, aku harus lepaskan jua 

rasa mcm nk tdo...nk lupekan sume perkara yg berlaku..
tp hati ku xbrape nk tenang,,so,aku share la kat sini..
even sikit pon..xpe la..hurm..

berharap sume nye cepat berlalu pergi..

biarlah takdir yg menentukan 

SEGALANYA~~~`


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...