Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

++Search This Blog++

Thursday, June 30

Ilmu memikat hati seseorang, adakah anda perlukannya?

Memikat, mengorat, menekel, satu perkara yang sentiasa menjadi mainan kebanyakan remaja.

Ramai orang melihat perkara ini adalah mudah. Jika perkara ini benar, mari kita renungkan mengapa ramai diantara rakan-rakan anda yang berkenalan tetapi putus akhirnya jua? 

Ini adalah kerana ilmu untuk memikat tidak pernah diajarkan secara lengkap disekolah atau pun universiti. Kita hanya belajar bagaimana mahu memikat hanya melalui pengalaman orang lain, cara cuba-cuba dan juga melalui media atau filem. Akhirnya, kita memutuskan untuk mengikut jejak langkah mereka dan seterusnya mengalami nasib yang sama seperti mereka.

Di dalam filem, kita sentiasa disuapkan dengan cerita-cerita percintaan yang indah, perkara-perkara yang membahagiakan yang adakalanya belum menjadi rujukan kita untuk memikat seseorang. melalui pembacaan pula, anda sentiasa mencari tips-tips paling 'power' yang anda sentiasa cuba 'try n error' untuk memikat hati sidia yang anda mahukan.

Soalnya, adakah cara memikat ini sesuai dengan anda?

Adakah anda rasakan dengan cara meniru apa yang ditunjukkan di dalam filem atau melalui pembacaan ini anda akan berjaya memikat dia?

Pernahkah anda diberi bimbingan atau tips-tips seperti ini?

1) Jadilah diri anda sendiri
2) Jangan terlalu memaksa
3) Cuba memahami hatinya
4) Berikan dia hadiah-hadiah untuk menarik minatnya
5) dan banyak lagi tips-tips yang anda boleh cari di internet atau buku

Jika anda merasakan bahawa ia tidak cukup lengkap, mahukah anda melihat jika saya berikan anda satu tips lengkap bagaimana anda boleh berjaya memikat?

Dengan adanya ilmu yang betul, anda mampu mengambil langkah-langkah tindakan yang sebenar bagaimana hendak memikat seseorang. Adakah anda berani mengambil risiko 'try n error' sedangkan sidia itulah orang yang anda idamkan selama ini.

Maka dengan ini, kejayaan anda untuk memikat akan lebih terjamin.

Dengan mengetahui ilmu memikat tersebut secara dengan lebih mendalam, anda mampu meningkatkan kejayaan anda untuk memikat.

Anda boleh mengetahui ilmu ini iaitu satu panduan lengkap dalam bentuk ebook yang mengupas teknik-teknik memikat tersebut secara terperinci. Ianya ialah ebook “panduan Memikat”. Klik sini untuk melihatnya http://www.panduanmemikat.com/hop.php?ref=zana90

Jika anda mahu berjaya memikat, anda WAJIB jadikan ebook ini sebagai sumber rujukan anda dalam memikat untuk memastikan kejayaan anda arah kebahagiaan percintaan hingga akhir hayat.

Klik sini untuk ke laman ebook “Panduan Memikat” tersebut. http://www.panduanmemikat.com/hop.php?ref=zana90 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...