Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

++Search This Blog++

Saturday, January 26

Felinna : Vitamin C + Pure Collagen

BEST SELLER!! Felinna : Vitamin C + Pure Collagen!


Dengan pengambilan hanya 1 kapsul sehari sudah cukup untuk keperluan harian anda. Sungguh jimat dan memudahkan.

Antara kebaikan VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN adalah:
1. Mencantikkan kulit anda secara semulajadi.
2. Mengurangkan jerawat dan bintik-bintik hitam di muka.
3. Mengurangkan kedutan akibat proses penuaan.
4. Mencegah dari pelbagai penyakit kulit.



Kenapa Vitamin C plus Pure Collagen by Felinna Beauty sangat hebat.. Kerana ianya mengandungi bahan2 yg terbukti berkesan sebagai agen pencerahan,anti penuaan, pembasmi masalah kulit seperti jerawat,jeragat,bintik hitam malam membantu menjadikan kulit sehalus bayi secara keseluruhan badan bukan muka sahaja!

INGREDIENTS :
-collagen marine
-extract gluta
-vit c
-extract citrus
USE :
2capsules at night after meal (for saving using 1capsules at night after meal)

BENEFITS :
-help prevent skin problems
-reduce pimples and dark spot
-fairer ur skin naturally
-reduce wrinkles and more

DISTRIBUTED by :
Felinna Marketing

VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN BY FELINNA BEAUTY

Mari kita selidik apa yang ada kat dalam Vitamin C Plus Pure Collagen ni. Apa yang bagusnya..

1. Vitamin C atau nama lainnya Ascorbic Acid (letak nama saintifik agar nampak bijak sikit, wakakaka). Ofkos lah kan. Dah nama dia pun vitamin C. Apa yang bagusnya vitamin C ni semua orang tau. Kepada yang tak tau takpe. Vitamin ada banyak jenis, jangan pening kepala. Ingat C, ingatlah Cantik. You get it?? C=Cantik. Well perempuan memang suka kulit cantik. Sapa suka cantik sila ambil Vitamin C. Beratus produk Vitamin C dalam dunia ni Sepet oi. Yang mana yang terbaik? Yang terbaik banyak. Lebih banyak gram nya, lebih baik lah dia. Dulu spital iolls kerja ada vitamin C 500mg je. Sedih...haha! Punyalah patient kena makan sampai 3 4 kali sehari. Apa nak buat, makan je apa ada. Aku tau korang tak suka sains masa kat sekolah. *aku yang tak suka sebenarnya..haha* Jadi kita ringkaskan, asalkan korang paham. Kebaikkan Vitamin C ni , memperbaiki, merawat dan membantu sel-sel, menghapuskan kulit kusam dan jerawat.

2. Kolagen Marin ataupun kolagen asli. Collagen ni kan dia macam agen antipenuaan tau. Tapi takde la ko muda sepanjang masa. Kiranya dia melambatkan proses penuaan tu. Sebab dia memelihara tulang dan sendi, kuku, rambut, supaya kulit korang lembut dan halus. Punyalah banyak collagen dalam market sekarang ni kan.

3. Glutathione , hoiii nama pelik ni terus tak paham..apa ni apa ni?? haha! Jangan risau. Susah tak payah hapal. Meh aku cite je senang. Gluthathione *ko bayangkan dia orang je okey*, dia ni adalah dalam keluarga amino acid. Dia ni adalah sejenis antioksida yang bertugas mengumpul semua toksik dalam badan engkorang, dan buang toksik tu melalui perkumuhan. You get it?? Sebab itu dia akan mengurangkan kedut-kedut kat muka sekali. mencegah melanin gelap dan pigmentasi.

4. Ekstrak sitrus , yang ni pun antioksida jugak okey. Ko pepaham je la fungsi dia, dia jugak berfungsi mengurangkan risiko kanser kulit, radikal bebas dan sinaran UV, memudarkan parut, bersifat antibiotik. Gittew.

Sesiapa yang dah ambik Vitamin C dan Pure Collagen secara berasingan. Sekarang jangan risau. Semua dalam satu produk.

Kalau nak kulit cantik berseri, tak mampu nak beli produk Adira, ekekeke, boleh la cuba produk Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen ini.

1 Kotak 30 kapsul

DOS PENGAMBILAN:
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur. Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamin C ini.

Kalau mampu, makan 2 biji sehari.
Kalau nak cukup sebulan, 1 biji sehari.
Makan ikut kemampuan ya semua.
Reg no :ULUKM/1542/12
Halal ref No : 150127-PR


SEKARANG!!!

RM85 Semenanjung/ RM95 sABAH & SARAWAK.. FREE POSTAGE

Call/Msg/Whatsapp : 0139050862-Najihah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top 10 Members